суботу, 13 грудня 2014 р.

Анкети та тести

Анкета для учнів «Ставлення до школи»
1.   Що найбільше приваблює тебе у старшій школі?
2.   Які проблеми та труднощі вини­кли у тебе в цьому році?
3.   Що допомагає і що заважає добре вчитися?
4.   Який предмет найцікавіший? Чо­му?
5.  Який предмет тобі вважається най­більш важким? Чому?
6.   Яким би ти хотів бачити свій клас?
7.   Кого з однокласників ти міг би назвати лідером?
8.   Як ти ставишся до хлопців (дівчат) свого класу?

9.   Як ти ставишся до себе?
10. Що доброго ти міг би сказати про себе?
11. Що поганого ти міг би сказати про себе?
12. Тобі більше подобається бути самому чи з друзями?
13. Який настрій у тебе буває частіше?
14. Що тебе тривожить?
15. Чим ти займаєшся у вільний час?
16. Найголовніша проблема для мене зараз це …
17. Якщо мої батьки мною незадоволені,то …
18. У своєму таткові я більш за все ці­ную...
19. У своїй мамі я більш за все ці­ную...                               
20.  Найголовніше в сім'ї — це...
21.  В людях я більш за все ціную...

Тест «Самоставлення»
Інструкція: прочитайте нижченаведені твердження. На листі для від­повідей запишіть номер питання і букву варіанта відповіді,  який вам найбільше підходить: а) «так», згоден; б) «ні», не згоден.
1.   Я відчуваю, що я достойна люди­на, не гірша за інших.
2.   Я дуже часто відчуваю себе невда­лим.
3.   На мою думку, у мене багато гарних якостей.
4.   Я можу багато чого робити не гірше, ніж більшість моїх одноклас­ників.
5.   Іноді вважається, що мені немає чим пишатися.
6.   Мені здається, що інші люди до мене частіше ставляться добре.
7.   В цілому, я задоволений тим, що маю  в житті.
8.   Мені часто буває соромно
9.   Іноді я відчуваю свою непотрібність.
10. Іноді я думаю, що я в усьому не­вдалий.
11. Зазвичай  я досягаю здійснення своїх бажань.
12. Мені не вистачає сміливості й рішучості, щоб впоратися з небезпечними і важкими ситуаціями.

Тест «Мотивація навчання»
Інструкція: добре поміркуй, що тобі допомагає і заважає вчитися по-справжньому. Знайди і напиши но­мери речень, які характеризують твоє ставлення до навчання. Їх не пови­нно бути більше п'яти.
1.   Прагнення принести користь лю­дям зараз і потім.
2.   Бажання стати гарним спеціаліс­том.
3.   Бажання вступити до інституту, технікуму, працювати на заводі, в офісі.
4.   Почуття гідності людини.
5.   Використання знань у побуті, на роботі, вдома, в школі.
6.   Виконання завдань вчителів.
7.   Виконання вимог батьків, близь­ких.
8.   Страх покарання з боку батьків або вчителів.
9.   Осуд з боку товаришів.
10. Прагнення отримати похвалу з бо­ку дорослих і друзів.
11. Бажання отримати нагороду з бо­ку батьків або школи.
12. Прагнення виділитися, стати ви­ще за товаришів.
13. Бажання добре засвоїти матеріал, отримати високу оцінку.
14. Вчитися, пізнавати нове дуже при­ємно та цікаво.
1З. Вчитися нецікаво, неприємно, нудно.
16. Погано вчитися — соромно.
17. Приємно долати труднощі у на­вчанні.
18. Неприємно долати труднощі у на­вчанні.
19. Добре бути у колективі.
20. Погано бути у колективі.
21. Просто звик вчитися.
22. Бажання отримати оцінку за будь-яку ціну.
23. Навчання для мене — улюблена робота.
24. Навчання для мене — важкий обов'язок,
25. Боюся підвести свій клас, своїх вчителів.

Тест шкільної тривожності
     Інструкція: ці питання про те, як Ви себе почуваєте у школі. Нама­гайтеся відповідати щиро. На листі відповідей біля номера ставте «+», якщо згодні з питанням, або «—», якщо не згодні.
1.   Чи важко тобі перебувати на одному рівні з усім класом?
2.  Чи хвилюєшся ти, коли вчитель говорить, що збирається переві­рити, наскільки ти знаєш мате­ріал?
3.   Чи важко тобі перебувати в класі так, як цього бажає вчитель?
4.   Чи сняться тобі страшні сни про вчителя, коли ти не знаєш уроку?
5.   Чи траплялось, щоб хто-небудь з твого класу тебе ображав?
6.   Чи часто тобі хочеться, щоб учи­тель не поспішав при поясненні нового матеріалу?
7.   Чи сильно ти хвилюєшся, коли відповідаєш або виконуєш зав­дання?
8.   Чи трапляється з тобою так, що ти уникаєш висловлюватися на уро­ці, тому що боїшся зробити гру­бу помилку?
9.   Чи тремтять у тебе коліна, коли тебе викликають відповідати?
10. Чи часто твої однолітки сміються з тебе, коли ви граєте?
11. Чи траплялось, що тобі ставлять оцінку нижче, ніж та, якої ти спо­дівався?
12. Чи хвилює тебе питання, що тебе можуть вигнати зі школи за неу­спішність?
13. Чи намагаєшся ти уникати ігор, в яких робиться вибір, тому що те­бе, як правило, не вибирають?
14. Чи буває так, що ти весь тремтиш, коли тебе викликають відповіда­ти?  
15. Чи часто у тебе виникає відчуття, що ніхто з твоїх однокласників не хоче робити того, що хочеш ти?
16. Чи сильно ти хвилюєшся перед тим, як розпочати виконувати за­вдання?
17. Чи важко тобі отримувати такі оцінки, яких сподіваються від те­бе батьки?
18Чи боїшся ти, що тобі стане пога­но у класі?                          
19. Чи будуть твої однокласни­ки сміятися над тобою, як­що ти припустишся помилки у відповіді?
20. Чи схожий ти на своїх одноклас­ників?
21. Виконавши завдання, чи хвилю­єшся ти про те, наскільки добре ти з ним впорався?
22. Коли ти працюєш у класі, чи впев­нений ти в тому, що все добре запам'ятаєш?
23. Чи сниться тобі іноді, що ти в шко­лі не можеш відповісти на питан­ня вчителя?
24. Чи справедливо те, що більшість дітей ставляться до тебе по-товариськи?
25. Чи працюєш ти більш ретельно якщо знаєш, що результати твоєї роботи будуть порівнюватись у класі з результатами твоїх одно­класників?
26. Чи часто ти мрієш про те, щоб мен­ше хвилюватися, коли тебе опи­тують?
27. Чи боїшся ти вступати в супе­речку?
28. Чи відчуваєш ти, що твоє сер­це починає сильно битися, коли вчитель говорить, що збираєть­ся перевірити твою готовність де уроку?
29. Коли ти отримуєш оцінки, чи ду­має хтось з твоїх друзів, що ти хо­чеш вислужитися?
30. Чи добре ти себе почуваєш з тими з твоїх однокласників, до кого діти ставляться з особливою увагою?
З1. Чи буває, що деякі діти в класі го­ворять щось таке, що тебе обра­жає?
32. Як ти гадаєш, чи втрачають поваг у ті з учнів, яким не дається нав­чання?
33. Чи схоже на правду те, що біль­шість твоїх однокласників це звер­тають на тебе уваги?
34. Чи часто ти боїшся мати дурний   вигляд?
35. Чи задоволений ти ставленням вчителя до тебе?  
36. Чи допомагає твоя мама в орга­нізації заходів, як інші мами тво­їх однокласників?
37. Чи хвилювало тебе коли-небудь, що думають про тебе оточуючі?
38. Чи сподіваєшся ти у майбутньо­му вчитися краще, ніж раніше?
39. Чи вважаєш ти, що одягаєшся так само добре, як і твої однокласники?
40. Чи часто ти замислюєшся, відпо­відаючи на уроці, що думають про тебе в цей час інші?
41. Чи володіють здібні учні якимись особливими правами, яких немає в інших?
42. Чи сердяться деякі з твоїх однокласників, коли тобі вдається бу­ти кращим?
43. Чи задоволений ти тим, як до те­бе ставляться однокласники?
44. Чи добре ти себе почуваєш, коли залишаєшся з учителем віч-на-віч?
45. Чи висміюють часом однолітки твою зовнішність та поведінку?
46. Чи вважаєш ти, що про шкільні справи турбуєшся більше, ніж ін­ші діти?
47. Якщо ти відповідаєш, чи відчуваєш ти, що ось-ось почнеш пла­кати?
48. Коли ввечері ти лежиш у ліжку, чи думаєш ти з тривогою про те, що буде завтра в школі?     
49. Працюючи над складний завдан­ням, чи відчуваєш ти іноді, що зо­всім забув речіякі добре знав ра­ніше?
50. Чи тремтить у тебе рука, коли ти працюєш  біля дошки?
51. Чи нервуєшся ти, коли вчитель збирається давати завдання кла­су?
52. Чи лякає тебе перевірка твоїх знань у школі?
53.  Коли вчитель збирається давати завдання класу, чи відчуваєш ти страх, що не упораєшся з ним?
54. Чи сниться тобі часом, що твої од­нокласники можуть зробити те, чого не можеш ти?
55. При поясненні матеріалу вчите­лем чи здається тобі, що діти ро­зуміють його краще, ніж ти?
56. Чи хвилюєшся  ти по дорозі до школи, що сьогодні вчитель дасть контрольну роботу?
57. При виконанні завдання чи відчуваєш ти, що робиш це погано?
58. Чи тремтить твоя рука, коли вчи­тель просить виконати завдання перед комісією?





Тести для учнів

Тест « Незакінчений твір»
Як написати п'ятикласнику лист - твір першій вчительці?
(Проводить класний керівник або вчитель-предметник.)
Вчитель звертається до дітей з пропозицією написати листа першій вчи­тельці про 5-й клас.

    — Діти! Зараз ви навчаєтесь у 5-му класі. Сьогодні у вас є можливість по­ділитися своїми враженнями, почут­тями, переживаннями, проблемами з вашою першою вчителькою.
Ваш лист може розпочатися слова­ми:
Дорога моя вчителько! Ось я вже учень (учениця) 5-го класу...
     Листи-твори віддаються вчителеві по­чаткових класів. Краще, якщо це буде класна робота. Тоді твори будуть дій­сно відвертими. До педагогічної ради вчителі початкових класів разом з но­вими класними керівниками аналізу­ють та обговорюють листи,  роблять ви­сновки, готують їх до педради.


Немає коментарів:

Дописати коментар