середу, 10 грудня 2014 р.

Календарно-тематичне планування уроків української мови в 6 класі



№ уроку
Тема
Дата
Примітки
І семестр
1
Вступ. Краса й багатство української мови


2
РМ. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат і адресант мовлення, тема та основна думка висловлювання, мета й місце спілкування (практично). Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування


Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого (7 год)

3
Словосполучення й речення. Головні члени речення. Просте речення


4
Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні. Розділові знаки в простому реченні


5
Складне речення. Розділові знаки в ньому


6
Пряма мова. Діалог


7
РМ. Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка тексту, мікротема, тематичне речення


8
РМ. Види зв’язку речень у тексті: послідовний, паралельний (практично)


9
РМ. Повторення відомостей про стилі й типи мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль


Лексикологія. Фразеологія (12 год)
10
Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови


11
Вимова й правопис слів іншомовного походження. Словник іншо­мовних слів


12
Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми


13
Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова, офіційно-ділова лексика


14
Групи слів за вживанням: професійні слова й терміни


15
Діалектні слова. Просторічні слова


16
РМ. Ділові папери. Складання плану роботи. Оголошення


17
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення із фразеологічним словником


18
Фразеологізми в ролі членів речення. Використання фразеологізмів у художньому творі


19
Джерела українських фразеологізмів


20
Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів


21
РМ. Основні джерела матеріалу для твору і його систематизація. Складний план готового тексту


22
РМ. Особливості побудови опису приміщення й природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення


23
Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів


24
Контрольна робота . Повторення  вивченого. Лексикологія. Тест


Словотвір. Орфографія
25
Змінювання й творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова. Ознайомлення зі словотвірним словником


26
Основні способи словотворення


27
Основні способи словотворення


28
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова


29
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -цтв(о), -зтв(о)


30
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин(а) від прикметників на -ськ(ий), -цьк(ий), буквосполученням -чн- (-шн-)


31-
32
Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів із пів


33
РМ. Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення «Щасливе життя Гната і Насті».


34
Творення складноскорочених слів. Правопис складноскорочених слів.


35
Контрольна робота. Словотвір. Орфографія. Тест


Морфологія. Орфографія
36
Морфологія. Орфографія. Загальна характеристика частин мови


Іменник
37
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль


38
Іменники – назви істот і неістот (повторення). Іменники загальні та власні, конкретні й абстрактні


39
Збірні іменники. Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду


40
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини


41
Відмінки іменників, їх значення. Відмінювання іменників


42
Поділ іменників на відміни й групи


43
РМ. Твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі.   


44
Відмінювання іменників І відміни


45
Відмінювання іменників ІІ відміни


46
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку


47
РМ.Усний твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі.


48
 РМ. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі.


49
Відмінювання іменників ІІІ  відміни


50
 Відмінювання іменників ІV відміни


51
 Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників


52
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини


53
Контрольна робота. Семестровий диктант. Контрольне читання тексту монологічного характеру мовчки «Київський князь Ярослав Мудрий»


54
РМ. Складання і розігрування діалогів відповідно до запропоно­ваної ситуації спілкування


55
 Велика буква і лапки у власних назвах


56-
57
Особливості творення іменників. Букви е, и, і в суфіксах
-ечок-, -ечк-, -ичок-, -ичк-, -інн(я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о)


58
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові


59
 Особливості написання іменників у кличному відмінку


60
Не з іменниками


61
Правопис складних іменників


62
Правопис складних іменників


63
Контрольна робота . Іменник. Тест


64
Узагальнення і систематизація вивченого


Прикметник (17 год)
65
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль


66
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу


67
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення


68
Тренувальні вправи


69
Відмінювання прикметників. Прикметники твердої й м’якої груп


70
Повні й короткі форми прикметників


71
Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники


72
Самостійна робота. Групи прикметників за значенням, відмінювання прикметників


73
Правопис прикметників. Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-


74
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -цтв(о), -зтв(о)


75
Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-),
-ин-, -ін-, -ичн-


76
Тренувальні вправи. Морфологічний розбір прикметника


77
Написання не з прикметниками


78
Написання -н-, -нн- у прикметниках


79
РМ-14. Замітка в газету типу роздуму про вчинки людей


80
Написання складних прикметників разом і через дефіс


81
Написання прізвищ прикметникової форми


82
РМ-15. Докладний письмовий переказ тексту художнього стилю із творчим завданням « Затишний куточок».


83
Підготовка до контрольної роботи


84
Контрольна робота (тест 6). Прикметник.


85
РМ-16. Твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі (усно)


86
РМ-17. Твір-опис природи за картиною в художньому стилі (письмово)


Числівник (10 год)
87
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль


88
Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові


89
Числівники прості, складні й складені


90
РМ-18. Твір-оповідання на основі побаченого


91
Контрольна робота. РМ-19. Письмовий вибірковий переказ худож­нього тексту розповідного характеру з елементами опису природи  


92
Відмінювання кількісних числівників, що
 означають цілі числа


93
РМ-20. Аналіз контрольного переказу


94
Відмінювання кількісних числівників. Буква ь на кінці числівників та перед закінченням у непрямих відмінках


95
Відмінювання кількісних числівників. Роздільне написання складених числівників


96
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний


97
Уживання числівників на позначення дат, часу (годин)


98
Тренувальні вправи


99
Узагальнення вивченого з розділу «Числівник»


100
Контрольна робота (тест 7). Числівник


Займенник (10 год)
101
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль


102
Розряди займенників за значенням: особові, зворотний


103
Питальні й відносні займенники, їх відмінювання


104
Контрольна робота. РМ-21. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі


105
Контрольна робота. РМ-22. Письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі


106
Заперечні й неозначені займенники. Написання разом і через дефіс заперечних і неозначених займенників. Написання займенників із прийменниками окремо


107
РМ-23. Аналіз помилок, допущених у контрольному творі


108
Присвійні займенники


109
Тренувальні вправи


110
Вказівні й означальні займенники


111
Тренувальні вправи. Морфологічний розбір займенника


112
РМ-24. Виразне читання вголос текстів, що належать до різних жанрів мовлення


113
Підготовка до контрольної роботи


114
Контрольна робота (тест 8). Займенник


115
РМ-25. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі


116
Контрольна робота (диктант)


Повторення в кінці року (4 год)
117
Лексикологія


118
Словотвір й орфографія


119
Морфологія й орфографія


120
Морфологія й орфографія


121
Повторення вивченого. Захист учнівських проектів


122
Повторення вивченого. Захист учнівських проектів



Немає коментарів:

Дописати коментар