пʼятницю, 12 грудня 2014 р.

ЗРАЗКИ ХАРАКТЕРИСТИК

Індивідуальна характеристика учня
1. Учень:
прізвище, ім'я;
дата і місце народження;
національність;
віросповідання;
адреса проживання.
2. Батьки:
прізвище, ім'я, по батькові, вік батька; прізвище, ім'я, по батькові, вік матері;
зайнятість батька, заробітна плата; зайнятість матері, заробітна плата; місцезнаходження роботи;
чи живуть батько і мати разом; стан здоров'я батьків;
загальна характеристика батьків (алкоголізм, епілепсія, інтелектуальні та мистецькі таланти тощо); ставлення батька та матері до дитини (брутальне, суворе, лагідне тощо);
хто більше проводить часу з дитиною?
зацікавлення батьків вихованням і навчанням учня; ставлення дідусів і бабусь (якщо вони є) до онуків, їхній вік. Де живуть?
3. Найближча родина (брати, сестри):
кількість братів і сестер, їхній вік, чи вчаться (працюють);
важкі недуги або каліцтво серед членів сім'ї; 
вплив родини на виховання учня.
4. Домашні умови:
квартира (кількість і розташування кімнат, гігієнічний стан, віддаленість від школи); 
кількість осіб, що живе в цьому помешканні; 
місце навчання учня;
загальна атмосфера (недоброзичливість, сварки, бійки, безладдя чи затишок і порядок); 
зовнішні впливи (сусіди, вулиця).
СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ
1. Загальні відомості про клас.
Кількість учнів (хлопців, дівчат), їх характеристика за віком та місцем проживання, соціальний склад сімей, діти-сироти, на¬півсироти, їх опікуни.
2. Згуртованість класу.
Дисциплінованість і культура поведінки учнів. Взаємини між ними, наявність груп у класі. Чи люблять учні разом проводити час, працювати або розважатись у школі чи поза нею? Прояви дружби між хлопцями. Наявність у класі кругової поруки і як вона виявляється, чи відчувають учні потребу у зустрічах з одно¬класниками поза уроками?
3. Організованість класу.
Здатність учнів самим організовуватись на виконання колек¬тивних справ, уміння розподіляти між собою обов'язки. Чи вмі¬ють учні уважно вислухати одне одного (на зборах, перерві, під час виконання доручень)? Уміння прислухатися до рішень органів учнівського самоврядування і розпоряджень його уповноважених.
4. Громадська думка в класі.
Національна та громадська свідомість учнів, їх інтерес до гро-мадського життя і участь у ньому. Які вчинки своїх товаришів учні схвалюють, а які засуджують? Наявність чи відсутність роз¬ходжень між словами і вчинками учнів.
5. Характеристика взаємин у класі.
Що лежить в основі взаємин між однокласниками: місце про¬живання, спільне навчання, інтереси, місце за партою, увага один до одного, взаємодопомога? Вимогливість до себе й своїх товаришів, уміння пробачати друзям недоліки, толерантність у взаєминах. Ставлення класу до активу, відмінників, лідерів, невстигаючих, дезорганізаторів, учнів з фізичними вадами. Типові випадки порушення дисципліни, їх причини та заходи впливу на порушників класу.
6. Актив класу.
Склад активу, його авторитет. Ставлення активістів до учнів. Виконання розпоряджень активу однокласниками. Чи є у класі неформальні лідери? їх характеристика.
7. Зв'язок класу з іншими класами.
Зацікавленість учнів класу життям школи та інших класів. Виконання класом загальношкільних доручень (постійно, епізо¬дично). Зв'язок класу з іншими класами (шефство, спільні спра¬ви). Участь класу у загальношкільних заходах.
8. Висновки і пропозиції.
Загальна оцінка класу, найбільш позитивні і негативні скла¬дові його життя і пропозиції щодо розвитку на майбутнє.
СХЕМА ВИВЧЕННЯ І СКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСОБИСТОСТІ
I. Загальні дані.
1. Прізвище, ім'я.
2. Вік.
3. Клас.
4. Загальний фізичний розвиток.
5. Стан здоров'я.
6. Умови проживання (окрема квартира, комунальна кварти¬ра, наймана квартира, приватний будинок, гуртожиток) та кількість м кв. на 1 особу.
7. Чи має дитина особисте місце для підготовки уроків, від¬починку.
8. Освітній та культурний рівень сім'ї.
9. Взаємовідносини у родині (гарні, сердечні, холодні, напру¬жені, часті конфлікти).
10. Особливості виховання дитини:
а) виховується у повній благополучній родині;
б) виховується у неповній сім'ї (тільки з батьком, тіль¬ки з матір'ю);
в) дитина виховується в колі дорослих, їй багато дозво¬ляють, може робити зауваження дорослим;
г) дитина виховується за суворими правилами, гуляє тільки під наглядом, має багато заборон;
д) залишається повністю без догляду впродовж дня.
11. Особливості характеру батьків.
12. Шкідливі звички, ставлення до них у родині.
13. Додаткове навантаження та нахили дитини.
II. Навчальна діяльність.
1. Успішність (однакова чи неоднакова з різних предметів).
2. Загальний розумовий розвиток.
3. Рівень розвитку мовлення (запас слів, начитаність, емоцій¬ність мовлення, вміння висловити власну думку письмово та усно).
4. Здатність до навчання:
а) особливість уваги (ступінь розвитку довільної уваги, її зосередженість, стійкість, розсіяність, стомлюваність);
б) усвідомлення вивченого матеріалу, швидкість мис¬лення;
в) індивідуальні особливості пам'яті, швидкість і міц¬ність запам'ятовування, легкість відтворення;
г) розвиток мислення (чи відрізняє істотні та друго¬рядні ознаки предметів, рівень засвоєння загальних і абстрактних понять, оригінальність, розсудливість, кмітливість);
д) розвиток уяви.
1. Старанність у навчальній роботі.
2. Інтерес до занять і ставлення до навчання (сприйняття по¬хвали чи осуду з боку вчителів і батьків, основний мотив навчальної діяльності).
3. Вміння вчитися (дотримання режиму дня, організованість, самостійна робота з книгою, заучування матеріалу, само¬контроль, конспектування, складання планів тощо).
4. Стійкий інтерес до певної науки, мистецтва, спорту.
ІІІ.  Особливості характеру і темпераменту.
1. Яскраво виявлені позитивні і негативні риси характеру:
а) риси спрямованості особистості (щодо людей, навчан¬ня, праці, самого себе);
б) моральні якості (чуйність, доброта, товариськість, колективізм, ретельність, зарозумілість, бездушність, щирість, нещирість, брехливість, легковажність, за¬мкненість, ставлення до товаришів і старших, скром¬ність, надокучливість, делікатність, свідомість);
в) воля (старанність, слухняність, упертість, сумлін¬ність у роботі, невпевненість у собі, самовпевненість, наполегливість).
2. Вираження особливостей темпераменту (в емоційній сфері): балакучість, жвавість, млявість, працездатність.
3. Переважаючий настрій (веселий, сумний, роздратований, пригнічений), стійкість настрою, причини зміни настрою.
4. Окремі зауваження.

1 коментар:

  1. Мне было приятно работать с Бенджамином (кредитный специалист). Он был полностью откровенен в отношении затрат и финансовой целесообразности сделки. Фактически, когда я объяснил свою ситуацию, он посоветовал мне не рефинансировать, если текущие условия не улучшатся, даже если это будет стоить ему бизнеса. Когда он позже связался со мной по поводу более выгодной сделки, я ухватился за нее, потому что он заслужил мое доверие "Определенно заставило меня почувствовать уверенность в том, что я работаю с отличной кредитной компанией / великим деловым человеком, который знает себе цену в направлениях бизнеса. Я посоветую вам любой здесь, кто ищет какой-либо кредит, должен связаться с г-ном Бенджамином, потому что он и его компания помогли мне с ссудой по ставке 2%, что было очень впечатляюще. Я попросил г-на Бенджамина связаться с офисной электронной почтой по адресу .... 247officedept@gmail.com

    ВідповістиВидалити