суботу, 13 грудня 2014 р.

Сценарій вечора, присвяченого Дню вчителя


Мелодія №1. Пісня «Вчителько моя»

(Учні виходять на сцену і розпочинають виступ під мелодію пісні «Вчителько моя».)

Мелодія №2 Вступ

Ведуча 1                Коли щедрі сади дарують духмяний аромат на­ливних яблук та винограду, коли небо рясніє відлітаючими журавлиними ключами, а над землею кружляють золотисті листочки та мереживо павутиння бабиного літа, тоді в наші оселі приходить не­звичайне свято.

Ведучий  1                        Це свято людей, які обрали собі одну з най­складніших і водночас найпочесніших професій на Землі – професію вчителя. Бо хіба ж то легко щодня, незважаючи на власні радощі і негаразди, дарувати нам – слухняним і не дуже, тихоням і зір­виголовам, скромним і забіякуватим – свою увагу та любов? Хіба легко бути для кожного з нас доб­рим старшим порадником, наставником і другом?


Ведуча 2             Бо хіба ж то не почесно відкривати широкі горизонти наук юному поколінню, сіяти зерна доб­рого, мудрого, вічного в чистих дитячих душах? І хіба то не найвища нагорода за щоденну клопіт­ку вчительську працю хай і нечасті, але від щирого серця даровані квіти чи прислані на свята листів­ки з різних куточків світу? І та непрохана гаряча сльоза радості, що виступає на вчительських очах від цього, є мірилом істинного щастя справжньо­го вчителя!

Ведучий  2            Тож шановні наші вчителі! Не переймайтеся тим, що не завжди ми належно виконуємо домашні завдання, що іноді лінуємося чи неуважно вас слухаємо. Усе це нелегкі вчительські та учнівські будні. А сьогодні – свято. І нехай наші щирі слова вдяч­ності допоможуть вам забути всі труднощі буднів і викличуть на обличчях милі посмішки, а в серцях з більшою силою розпалять вогники доброти й лю­бові до нас, ваших вихованців!

Ведуча 1                    З іменем директора нашої школи в кожному учнівському серці прокидається ніжність і гордість. Добра і здоров’я Вам, Валерію Володимировичу, світлої долі та плідної праці на освітянській ниві. Хай Вам завжди таланить у добрих починаннях! До вітального слова запрошуємо директора школи Валерія Володимировича.
 (Виступ  директора школи Кулая Валерія Володимировича).


Ведуча 1             Ми, шановні, думали-гадали,
Як почати свята цього мить,
Щоб хвилини ці запам’ятали
Ви, як пісню, що весь час бринить.

Ведучий  1            Як не вдасться що,  то вибачайте,
                                   Осторонь не радим вам стоять:
                                   А слова хочете, не соромтеся, прохайте,
                                   І дозвольте свято розпочать.

№3 Вихід дикторів

(Звучить мелодія на сцену виходять диктори)

Диктор 1            Говорить і показує канал Князівська School-TV. Доброго дня!
Диктор 2                До Вашої уваги сьогодні у нашому випуску:
                                   – Новини;

Диктор 1                Програма «Окна»;

Диктор 2            Рубрика Discovery.


Диктор 2                Шоу-проект «Зірка+зірка+зірка».

Диктор 1                Та ще багато цікавого. Не перемикайтесь!

Диктор 2                А зараз новини.

Диктор 1                У нас екстрене повідомлення від нашого корреспондента Сергія, який зараз перебуває у районному відділі освіти.

Диктор 2                Сергію, як чути?! Скажи, чи вдалося тобі дізнатися, які зміни в освіті чекають нас у новому навчальному році?

Корреспондент              Доброго дня Світлано, доброго дня Миколо! Доброго дня студія! Нарада в районному відділі освіти продовжується уже понад три години за зачиненими дверима і ось, що мені вдалося підслухати:
З нового навчального року, до основних шкільних дисциплін будуть внесені нові:
Ø  Розважальна хімія;
Ø  Історія людства в анекдотах;
Ø  Майбутньому брокеру – алгебра на пальцях;
Ø  Англійська із сурдоперекладом;
Ø  Фізкультура на тренажерах!

Диктор 2                Дякуємо тобі, Сергію, до зв’язку.

Диктор 1                А зараз програма «Окна»! Не перемикайтесь!

№4. Окна

Журналіст                   Доброго дня школогдядачі та школовикладачі! Ось уже декілька років поспіль ми висвітлюємо проблеми освіти, адже це чи не найголовніше питання нашого регіону.  Чекаємо на ваші дзвінки.

(Дзвонить телефон)

Добрий день, шановна! Ми дуже раді Вас чути і вдячні, що Ви погодилися взяти участь у нашій програмі. Отож, ми Вас уважно слухаємо!

№5. Телефонний дзвінок

Класний керівник     



- Алло, алло! Вибачайте,
Це відділ ocвіти?
Дзвоню до вас, бо не можу
Уже далі жити.

Представлюся для початку
Остаповець Танічка,
В одинадцятому я класі
Класна керівничка.

Це не клас – якесь стpaxiття,
Прости мене, Боже.
Я не знаю, чи хтось мені
В цьому допоможе.

Тільки я заходжу в школу,
Перед нашим класом –
Олег, Коля i Сергій
Утрьох ревуть басом.

Це вони, три лобуряки,
Coвicтi не мають,
На уроки отак учнів
За дзвінка скликають.

А у клас зайду, то плачу,
Бо ж на підвіконнi,
Свєтка з Лількою гарцюють,
Наче дикі коні.

Андрій Артура товче
Рюкзаком по лобі.
Не повірите, та це
Таке в нього xoбi.

Дошка вже давно висить
На одному цвясі –
Захотілося зайнятись
Зарядкою Сашi.

Під ногами стенди вci,
I шафа літае.
Анька Таньку, Танька Аньку
На весь голос лають.

Парти склали в піраміду –
Дістають до стелі.
Постаралися подружки –
Дві Вітки веселі.

Серед класу, мов у клубi,
Скачуть під мобілку.
Музику ту доручили
Крутити Сергійку.

Голова пішла вже кругом,
Mapнi валідоли.
Вже приводила до класу
I завуча школи.

Як побачив все це завуч,
За  серце взялась.
Після цього у лікарні
Довго лікувалась.

Директора не веду,
Бо ж будуть проблеми,
У невігласів моїх 
Від’єднані клеми.

Доведуть гарну людину
Ti синочки й доні,
Що прийдеться купувати
Вінки похоронні.

Ось таке життя у мене,
Страшне i безбожне.
Витримати п'ять днів в  тиждень
Зможе тут не кожен.

Прошу, вдайтесь, начальники,
До гарного кроку –
Дайте жіночці бідовій
«Учителя року»!



Журналіст           Що ж, шановна, ми постараємось вирішити Ваше питання. Дуже Вам дякуємо, а на цьому дозвольте попрощатися.

Диктор 2            А зараз реклама. Не перемикайтесь.

№6 Реклама
(На сцену виходить батько й син)

Син (мрійливо)     Тату, а 12 балів існують?!

Батько                    Ні, синку, це – фантастика!

(На сцену вибігає дівчинка)

Дівчинка                           А ви хочете, щоб 12 балів були не лише мрією, а стали реальність?! Так? Тоді купуйте посібничок «Готові домашні завдання» переписав твір – і 12 балів стали реальністю!

Диктор 1                             Ну, що ж, настав час подивитися, чи дійсно учні Князівської школи не готують домашнє завдання, а користуються посібниками ГДЗ.

Диктор 2                      Мрії наших випускниць…

(Учні виходять на сцені залишається Аня)

Аня               Мрію бути я завжди
                        Вчителькою – хоч куди!
                        Грошей пачку заробить
І все-все собі купить:
                        Туфлі на високому підборі
                        І прикид по вищій моді
                        Манікюр і педикюр,
Ще й шкіряний ридикюль
                        На роботу, як на свято
Буду я тоді ходить –
                        Хай попробує малеча
Мене, сучасну не любить!

№3 Вихід дикторів

Диктор 2            Увага! А на  каналі Князівська School-TV – рубрика Discovery.

(Рубрика Discovery)

№3 Вихід дикторів

Диктор 1                Увага! Увага! Лише на каналі Князівська School-TV шоу-проект «Зірка+зірка+зірка».

№7 Заставка

Голос за кулісами                   «Коламбія «Учень-продакшинс» представляє шоу-проект «Зірка+зірка+зірка».

№8 Куда уходит детство (00.48)

(Входить у білому фартушку Мотрона)

Мотрона                Почекайте, почекайте… Чогось не хватає, «блін-а», де ж подруга моя? Тільки ж но за кулісами бачила, живу й тверезу.

№9 А я школьница (1.10)

(із за куліс виходить Цваточек, у білому фартушку, з бантами,
причепленими до хустки. Мотрона у захваті плескає в долоні.)

№10. Заставка на вихід Мотрони і Цвяточка

Мотрона                Ах… Он в чому річ.

Цвяточек               (наспівує як-небудь) А я школьница в душе, школьница…От обид все так же под коленкою болит…

Мотрона                Не під коліном, а під лапаткой.
Цвяточек               Ну, під лопаткой.
Мотрона                Кода  вспіла-то?
Цвяточек               Не лякайся, Мотрона, я в своєм уме.
Мотрона                Я бачу…
Цвяточек               Просто я за школою соскучилась.
Мотрона                І я соскучилася.
Цвяточек               Так хочеца  вернутися, так сказать, знанія освєжить. А то все со школи шото забула.
Мотрона                Так давай вспомнім.
Цвяточек               Я нє прочь.
Мотрона                То йдем готовіца.
Цвяточек               А ви не скучайте, «Зірка+ зірка» зустрічайте.

№11. Художній номер «Черепаха». Виконують учні 3-х класів.

№10. Заставка на вихід Мотрони і Цвяточка

Мотрона                Цвяточек, ти в курсі, шо я по росмові отлічницею була? Я як зараз пам’ятаю: «Ча, ща, пишеца з буквами че і ще». Мені даже вчителька казала: «Мотрона, та пореже балуйся, ча ща учись!»

Цвяточек               А ти знаєш, шо в руском язикє є падєжи. Я тобі зараз розкажу. Сначала є «мудатєльний», потом неожидано від нього «родітельний», потом «обвінітєльний», потом каже: «Ти шо «творітєльний»? Я тебе «вінітєльний», якшо ти на мені не «женітєльний»». І тоді він мені – «прєдложний».

Мотрона                Я з задоволенням під ваші шалені оплески представляю наш оркестр – «Трембіта» (показує на магнітофон) і його керівник Світлану Миколаївну! Ось і я прєдлагаю – послухать пісню «Шалений рок-н-рол»

№12. Художній номер. Пісня «Шалений рок-н-рол»

№10. Заставка на вихід Мотрони і Цвяточка

Мотрона                Слухай, Цваточек, слово «штани» – ето однина чи множина?
Цвяточек               Мабуть,  верхня частина у них – однина, а нижня – множина.
Мотрона                Ти знаєш, падруга,  етиє вчителі тока на уроках такі розумні. А ти только послухай, що вони пишуть у наших щоденниках:
-          Ваша дитина боїться козла більше, ніж мене. Фізрук.
-          Огризався разом із учителем.
-          Не хоче любити Пушкіна.
-          Батьки! Богдан весь урок злісно посміхався!
-          Сергій категорично не відвідує уроки англійської мови, заявляючи, що  в Лондон не збирається через кризу.

Цвяточек            Ти знаєш, Мотрона, а я особисто по біології була вище всіх на голову!
Мотрона                (присідає біля Цвяточка) Да ти шо?
Цвяточек            Як сечас помню: «Амьоба, інфузорія-туфелька, інфузорія-тюбітєйка…»
Мотрона             А у мене була пятьорка з математики.
Цвяточек            Да?  І скільки ж буде три на сім?
Мотрона                (дістає з кишені карти) Очко!
Цвяточек            Да ти шо? Пішли кинем партєйку! А ви, любі глядачі, тим часом подивіться класний номер. Окей?

Художній номер Потера Миколи та Потер Аліни.

№10. Заставка на вихід Мотрони і Цвяточка

Мотрона             Замучила мене та англійська! Нащо вона мені здалася?
Цвяточек            Як нашо? Нею ж півсвіту розмовляє...
Мотрона             І шо з цього?
Цвяточек            Ех, мені б твої проблеми!
Мотрона             А мені географік не дає спокійно жить. Все питає й питає: «Де Занзібар? Де Занзібар?». І ти уявляєш, я всі бари знаю в районі, а про цей «Занзі» чую вперше.
Цвяточек            А ти не запитала його, куди ходить він, цей… вчитель – мікрорайону нашого житель?
Мотрона             Слухай, класна ідея. Зараз же піду і запитаю.

Художній номер Шанько Лілія «Ніжно»

№10. Заставка на вихід Мотрони і Цвяточка

Цвяточек               (Мотрона виходить з перемотаною рукою). Шо з рукою, Мотрона?
Мотрона             Да ти знаєш, сьогодні на укрмові довели. Прикинь, Тетяна Михайловна заставила мене два раза, уявляєш, два раза переписувать одне і те саме!
Цвяточек            На те вона і вчителька. То  її робота.
Мотрона             Робота? Почакай, буде їй робота. От я, як закінчу школу, в ДАІшніки пайду. Стою я, значить, около колхоза в Колках, а тут їде на скутері сама Тетяна Михайловна. Я, значит, її остановляю і так чемненько кажу: «Витягуйте, шановна, права, червону ручку і білу бумагу. Права давайте мені, а самі!…. двадцять разів!!! Пишіть: «Я більше ніколи не буду їхати на червоне світло!»
Цвяточек            Та коли це ще буде. Давай краще запросимо на сцену наших артистів. Зустрічайте з піснею «Про першу вчительку»  молодих перспективних зірок української естради дует «Квадрат гіпотенузи».

№13. Художній номер «Пісня про першу вчительку»

№10. Заставка на вихід Мотрони і Цвяточка

Цвяточек               Мотрона, а помніш перше вересня. Старшокласник садив собі на шию малишку-первокласницю і она звоніла. Давай вспомним ету традіцию. Я, доречі, ось (показує, дістаючи з кишені) дзвіночок дістала, вчора в однієї корови відчепила.
Мотрона                Так ось хто у меня колокольчик украв.
Цвяточек               Не горлань, попользуюся і отддам! Лучше давай дамо возможность нашим вчителям повернуца, так-сказать у дєтство, вспомніть сєбя в столь юном возрастє…

Презентація «Згадай своє дитинство»

№10. Заставка на вихід Мотрони і Цвяточка

Цвяточек               (виходить з гезетою  в руках) Мотрона! Я таку класну газету виписала.
Мотрона             Та. Мотрона такими дурницями не маєца. От я…я  завела дружбу з Інтернетом.
Цвяточек            Ну-ну? Шо то за мужик?
Мотрона             От беру я, значить, мишку  і починаю водить по коврику.
Цвяточек            Мотрона, ти з головою дружиш? Для мишей коврики купляєш?
Мотрона             Да він же, ето, пластмасовий. Значить, беру я, значить, мишку і вожу, вожу, вожу нею по коврику. Нажимаю Shift,  Ctrl,  Tab, Caps Lock, Enter … не слухай,  то не для тебе лексика. Для тебе – піч, свині, бульба, спать!
Цвяточек            Да ну тебе! (збираються йти).

Мотрона                Цвяточек, а, Цвяточек. Хочу похвастаца. Я по геометрії отлічніца була. Слухай: «Если ортонормальный базис, то квадрат нормы вектора икс равен суме квадратов скалярных произведений вектора икс на векторы базиса»!!!  Ну як?
Цвяточек               А … ти шо сказать хотіла?
Мотрона                Теорема Піфагора!
Цвяточек               А…а…а (пішли за куліси) Ой, згадала. Зустрічайте на сцені ….

№14. Художній номер «Пісня про вчителя»

На сцену виходять учні
№15 .
Учень 1                   Дорогі наші шкільні працівники!
Учень 2                   Вельмишановні педагоги!
Учень 3                   Ви такі талановиті, уперті, невгамовні.
Учень 4                   Завжди такі різні.
Учень 5                   То ніжною тремтячою рукою ставите нам двійки і з довірливою усмішкою назначаєте день перездачі!
Учень 6                   То суворо і твердо виставляєте усьому класу оцінки, довірливо питаючи себе: «Чому ж усім 9-10 балів»?
Учень 7                   А якими лагідними та підбадьорюючими словами на виховній годині ви намагаєтеся підняти успішність класу.
Учень 8                   Ми так вдячні вам про турботу про нас, учнів!
Учень 9                   Так хочеться побажати Вам долі світлої!
Учень 10                 Ангела- спасителя!
Учень 11                 Мрії блакитної
Учень 12                 Надії на краще
Учень 13                 Любові неземної
Учень 14                 Краси золотої
Учень 15                 Та багато побажань і сердечних вітань!
Учень 16                   Тож прийміть їх на свою адресу!
Ведуча                Отож, шановні вчителі, дякуємо Вам за увагу, а я, в свою чергу, нагадаю, що для підготовки цього святкового концерту наші учні мали всього тиждень між перервами та уроками для вдосконалення майстерності виконання!
Ведуча                    А ще я кочу попросити у наших міністрів, чиновників та депутатів 100 тис. доларів на ремонт шкільного актового залу.
Ведуча                    За сміливість та енергійність наших випускників пропоную вручити сертифікати на продовження навчання у Князівській школі!  А нашим супер-зіркам – учням звичайно ж автоматично поставити в журнал по 12 балів з Фізики, інформатики, української мови, літератури та англійської мови!
Разом                  До нових зустрічей!



Немає коментарів:

Дописати коментар